Natalia Lesz – Fall

Teledysk naszej rodaczki Natali Lesz zdobywa pierwsze miejsca na światowych listach przebojów.

Dla ciekawskich przedstawiam poniżej tłumaczenie piosenki:

Opadam

Jest dziś zimno, ja utknęłam tu
Oglądam nagie drzewa sięgające do nieba
Szukające światła w nadziei, że tam jest
Aby lśnić nim i złapać je niepostrzeżenie
Ale tak jak ja boją się wiatru
Boją się zmian, które się zdarzają
Coś znika, coś jest nowe
Nie mogę sobie pomóc, gdy myślę o Tobie

Ref:
Opadam
Mam skrzydła, aby latać, Zamykam oczy i opadam
Tak długo zanim dotknę nieba
Sprawiasz, że pamiętam jak jest
Więc jeszcze raz, opadam….

Jestem jak szło, łatwa do potłuczenia
Wiec uważaj co mówisz
Mów tylko to co myślisz
Gdyż obawiam się przygnębienia
Nie spiesz się, Jestem w Twych ramionach
Jeśli dam Ci jeszcze raz szansę
Bądź czuły wobec mnie lub zawiedź mnie
Bo wiem, że będę

Ref: Opadam……

Śnieg to tylko zmarznięty deszcz
Co zniknie wróci
Widzę teraz świat twoimi oczami
I wszystkie kolory są takie zywe
Nie chce wracać
Nie chce patrzeć w dół
Opadam
Czy będziesz tam na dole?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Muzyka i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz